Zondag over 2 weekjes .. - Reisverslag uit Sibculo, Nederland van Paulien Hakkers - WaarBenJij.nu Zondag over 2 weekjes .. - Reisverslag uit Sibculo, Nederland van Paulien Hakkers - WaarBenJij.nu

Zondag over 2 weekjes ..

Blijf op de hoogte en volg Paulien

13 September 2012 | Nederland, Sibculo

Eindelijk is het dan bijna zo ver .. Zondag over 2 weken vlieg ik samen met 2 collega's van de Baalderborggroep naar Lesotho in Zuid-Afrika.
Ik heb er super veel zin in, maar het blijft toch ook erg spannend.

Wij gaan vrijwilligerswerk doen met kinderen en volwassen met een handicap. Wij hopen dat de mensen van ons dingen leren, maar wij willen ook dingen van hun leren. Het is natuurlijk een hele andere cultuur dan in Nederland. Dus de gezondheidszorg ook!

Samen met mijn collega's hebben we tot nu toe ruim 2000 euro aan sponsorgeld opgehaald. Ik wil iedereen bedanken die een gift heeft gedaan, super bedankt! Wij zorgen dat het goed terecht komt.

Mijn volgende verslag komt zeer snel ..

• 13 September 2012 - 22:31

Madelon :

Heey,

Ik moet voor school een vakblad maken en daar ook in schrijven hoe de zorg in het buitenland gaat met verstandelijk beperkte mensen. Ik ga je site in de gaten houden en wie weet kan ik informatie gebruiken haha!

Groetjes Madelon

• 29 September 2012 - 11:02

Simone Willers:

Pauline!! Héééél véééél plezier!! Laat je verrassen door de cultuur en nieuwe mensen die je gaat ontmoeten...het zal een ervaring worden die je nooit vergeet. Wij denken aan je!

Marvin & Simone

• 29 September 2012 - 21:54

Netty:

Hallo Paulien en natuurlijk Ellen en Ilona ook.

Ik wens jullie morgen een fantastische en uitgerustte reis toe.
    Veel plezier en geniet ervan.

Gr. Netty

• 02 Oktober 2012 - 16:38

Anne-loes:

Hee Paulien,

Ben erg benieuwd naar je nieuwe verslagen en foto's!
    Succes en rustig aan doen he;).

xxx